مرده ای میان زندگان

کسى که منکَر را با قلب و دست و زبانش انکار نکند، مرده ‏اى است میان زندگان امیرالمؤمنین علیه السلام

مرده ای میان زندگان

کسى که منکَر را با قلب و دست و زبانش انکار نکند، مرده ‏اى است میان زندگان امیرالمؤمنین علیه السلام

معرفی سایت «از سرنوشت»

يكشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۲۰ ب.ظ

سلام

http://azsarnevesht.ir/

این لینک سایت یکی از معلمین بزرگوار دبیرستان مفیده که چند وقتیه در قسمت پیوندهام گذاشتمش. امروز دیدم دوبار بیشتر کلیک نخورده که اون دوبار هم احتمالا کار خودم بوده. این شد که گفتم یه پست رو به معرفی سایت ایشون اختصاص بدم.

البته نمیدونم هنوز هم مشغول به تدریس باشند یا نه ولی از روحیه ی ایشون بعیده تدریس رو رها کرده باشند.

با ایشون در اردوی جهادی رضوان آشنا شدم.

انسان عمیق و صاحب فکریه.

به همه بالاخص دوستان مربی دانش آموزی توصیه میکنم مطالب سایتشون رو دنبال کنند.

البته دیر به دیر بارگذاری میکنند ولی مطالبشون پرمغز و کاربردیه.

موفق باشید.

  • امیرحسین حاجی زاده

نظرات  (۴)

  • علی اکبر قلیچ خانی
  • سلام چه توقعی داری که اگر کسی رو لینک کردی حتما بریم بهش سر بزنیم.
    وب خوبی است البته فایلهای پیوستیشو نتونستم باز کنم که ببینم چه در فکرش می‌گذرد شما باهاش دوستی حتما آدم خوبیه . موفق باشی
    سلام ، چرا جشن تکلیف تعطیله !! خبریه ؟ 
    پاسخ:
    سلام
    داریم یه کارایی میکنیم. دعا کنید جور بشه. وگرنه تعطیل می مونه
    یاعلی
  • یار هفتاد و سوم
  • سلام

    دهمت گرم
    پاسخ:
    سلام

    دم خودت گرم!
  • حسین غفاری
  • ممنون که به از سر نوشت نظر می کنید.
    بنده سال هاست که در تهران زندگی نمی کنم و لذا ذکر عبارت «معلم سابق» درباره محل کار قبلی ام شایسته تر است.
    البته همان طور که حدس زدید همچنان تدریس می کنم.
    پاسخ:
    سلام
    خدا زیادتان کند
    یاعلی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی